خشم مهرورزان بر استاد آواز!





خب استاد شجريان هم مزه انتقاد از سياست هاي دولت رو چشيد!


پس از عصبانيت جناب شجريان از قطع مكرر برق و بي برنامگي در جريان كنسرت همايون خان و گروهش كه به انتقاد استاد روي سن منجر شد، گويا دفتر امور مجوز هاي وزارت جناب صفار هرندي در راستاي طرح كرامت انساني دولت آقاي دكتر و جهت احترام به حقوق مردم شريف كه براي كنسرت ها وقت و هزينه مي كنند


و همچنين براي عدم خدشه به نام استاد شجريان و هزار تا دليل خوب ديگر، تا اطلاع ثانوي و تا زماني كه دلايل اصلي بروز چنين بي احترامي هايي (قطعي برق) به ساحت هنر ايران شناسايي نشوند موضوع مجوز به كنسرتهاي استاد شجريان   " كان لم يكن" اعلام مي شود.


باز هم از حكومت مهرورز دكتر انتقاد كنيد! مي بينيد چه احترامي براي هنرمند و هنر دوست قايل هستند؟


استاد شجريان عزيز! فكر مي كنم بعد از دكتر سروش و محسن كديور و حسن يوسفي اشكوري و محسن نامجو و نيك آهنگ كوثر و هزاران بزرگ و كوچك نامدار و ناشناس ايراني ديگر، اين بار  " قرعه دولت به نام شما افتاد" ، و اراده بر آن شده كه شما را نيز فراري دهند .حال اينكه چقدر پايداري كنيد يا اينكه آنان چقدر قدرت براي مبارزه با نام بزرگ شما در چنته داشته باشند، امريست جدا كه در اين مقال نمي گنجد، ولي باور دارم كه با رفتن شما وشمايان فقط اين كشور و ساكنانش خواهند بود كه هزينه اين خسران را پرداخت خواهند كرد.


مسلما حرجي بر شما نيست حتي اگر امروز برنجيد و ايران را ترك كنيد.


8 نظر:

محمد تقی

استاد اگر استاد است باید گوشه های مهروزی و ردیف های مدح گویی را خوب بلد باشد ورنه سزایش همین است!

dr_hamid77

salam.shoma saeed tavakoli voordi 76 danashgah tab ahle lahijan hastin?age ok,ke manam hatman mishnasin.keep in touch

مجتبا خندان

تازه با وبلاگ شما آشنا شدم . خوب می نویسید. به نکته ی خوبی اشاره کرده بودید . بله . تاوان انتقاد از دولت را باید از نهضت آزادی و دفتر تحکیم وحدت و روشنفکران دینی پرسید .

وحید

به هرحال با همه مهرورزی آره با استاد مهرورزی نه ؟

م استاد دل نداره ؟
عزیز دل برادر . استاد خیلی اشتباه کرده انتقاد کرده آب به آسیاب دشمن ریخته . فردا بیاد جاسوس هم بشه پس فردا لابد می خواد سیگارم بکشه .
این که نمی شه .
این طرح در آینده براش خوب خواهد بود .

نخعي

سعيد جان نبايد اينقدر هم بدبين بود.ماكه تلاش مي كنيم تا چه پيش آيد

حضرت خضر

حقشونه
همه اینا تو انتخابات منفعل بودند!

علی

من فکر نمیکنم مبارزه با اسم های بزرگ قدرت بخواد، درک نکردن اینکه با چی دارن مقابله میکنن کافیه!

ايماگر

سلام
شك دارم شما نوشته‌ي من را خوانده و نظر داده باشيد. چون من حرفي از حجاب در آن نزدم و گرنه دو عكس خانم كريمي را نمي‌گذاشتم. واژه‌ي برهنگي را هم استفاده نكرده‌ام و آنجا كه از عريان بودن نوشته‌ام خطاب به زنان غربي بود و طرح اين سؤال كه در دنيايي كه شعار برابري مي‌دهد چرا دو جنس نبايد در نوع لباس با هم برابر باشند؟ دعوت به حفظ فرهنگ بومي، دخالت در كار ديگران نيست خصوصاً كه الآن قصد اقامت دارد. اگر باقي پستهاي ايمايان را خوانده بوديد، چنين نمي‌نوشتيد.
موفق باشيد.

نظر خود رادرکادر زیر بیان نمائید