جمع "خ"ها: خواجه حافظ و خاتمي


عجب جريان با حالي رو تعريف كرده اين بنده خدا

حالا ديگه ابر و باد ومه و ..... دست به دست هم داده اند تا منجي بزرگ ايرانيان را راضي كنند كه بيايد و مردم ايران را نجات دهد ، فقط همين خواجه حافظ بيچاره مانده بود كه تنش را در گور بلرزانند و از او مايه بگذارند براي رضايت

 اين منجي!

همگيمان يادمان رفته انگار كه نجاتي در كار نيست. اين سيد تمام زورش را 8 سال تمام زده، هرچند نتايج خوبي داشته ولي بياييم دست از اين اعتقادات مزخرفمان برداريم و قبول كنيم كه دوران نجات دهنده ها به پايان رسيده و از دل اين اعتقاد شايد هر 300 سال يك شاه عباس يا يك نادر يا .... بيايند و در بين آنها به مدت صدها سال سلطان حسين ها ! حاكم خواهند بود.

خود ما نياز به تغيير داريم آهنگ عزيز! ظرفيتمان نياز به تغيير دارد و يا بايد هزينه اش را بدهيم و يا كلا قيد همه چيز را بزنيم كه اين راه دوم آنيست كه بيشتر خواص ايران انتخاب كرده اند ،چرايش بماند! توهين آميز است،

به هموطنان عزيز شوونيستمان بر مي خورد.

1 نظر:

محمد تقی

خوب وقتی عامل همه مشکلات را خارج از خودمان می دانیم برای حلش هم باید دنبال منجی باشیم.
ولی واقعن در تحلیل شرایط سیاسی کشور درمانده ام... سید ممد اگه بیاد که بهش رای می دم ولی از طرفی فکر می کنم نیاد بهتره. نمی دونم. شاید هم خودم کاندید شدم چون خواجه به منم گفت که بیا! (تا حالا اشخاص دنبال این بودند که ایما و اشاره های رهبر را برای حضور دریابند و امروز به دنبال اشاره های حافظ هستند!)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
سعيد: ايول ! شيخ ممد خودت بيا مارو خلاص كن! شنيدم از كرامات شيخنا يكي هم خلاص كردن ملت بوده است.آره؟
من كه دارم به داستان شيخ و سيد ممد قوچاني ايمان ميارم.خاتمي و اطرافيانش فقط مشكلات بيشتري خواهند داشت

نظر خود رادرکادر زیر بیان نمائید