علت تحريم


ترس عين سگ!
تازه متوجه شدم يكي از مهمترين بوهايي كه اين اواخر به مشامم ميرسيد رو اشتباهي گرفته بودم!
اين بوي قورمه سبزي اي بود كه از سر خودم بلند شده است !
جهت جلوگيري از گاسترو انتريت احتمالي بر اثر خوردن اين قورمه فعلا نوشته هاي بودار و در واقع مغز خودم را
بايكوت كرده ام . هر چند فشار زيادي كه اين كار به من وارد كرده مانع انجام هر كار مفيدي شده
ولي فعلا مقاومت كرده ام تا ببينم كي اين زبان سرخ سر نه چندان سبزم را به باد خواهد داد.

همچنين خاطرات سياه باز يادآوري شده اين روزهادر يكشنبه تلخ  دانشگاه تبريز.

3 نظر:

محمد تقی

بچه‌های تبریز به نظرم مظلوم تر بودند، چون شدت فاجعه بیشتر بود اما پوشش خبری کمتری داده شد...

ی الف

عجب تحریم سفت و سختی کردی!؟ هنوز هم اطلاعات دقیق و مبسوطی از وقایع دانشگاه تبریز ارائه نشده بعد از نه سال.

مریم بانو

با نظر محمد تقی موافقم

نظر خود رادرکادر زیر بیان نمائید