ما و آنها


امروز يك بيمار اسپانيايي از سكوي اماراتي ها داشتم.





با توجه به خرابي هوا و باد شديد و
موجهاي بلند امروز هيچ پروازي انجام نشده
بود

بنابراين پزشك هندي سكوي توتاليها
تصميم گرفت مريض را به سكوي همسايه

يعني ما اعزام كند .



بيمار آقاي جوان با درد شديد و ژنراليزه
شكم و با تشخيص احتمالي چسبندگي

روده .



خلاصه مسايل پزشكي قضيه بماند چون بيمار
مذكور در نهايت به درمان هاي من

هم پاسخ نداد و.....



اكسپاير شد؟



 نه نشد !



فقط با توجه به اينكه باد اندكي ملايم
شد و به زير 30 نات رسيد



 و هليكوپتر ما زودتر از هليكوپتر فرانسوي به سكو
رسيد، من هم



بيمار رو اعزام كردم به بيمارستان كيش
تا در صورت نياز به ساير اقدامات ، مشكلي

براي بيمار پيش نيايد



تا اينجاي قضيه يك مساله كاري و روزمره
پزشكي بود.



اما نكاتي در صحبت من و بيمارم بود كه
براي من خيلي جالب بود:


-آقاي آلفونس 29 ساله مهندس مكانيك از
دانشگاه  كوچك به نام نمي دونم چي

(بخوانيد يك شهر كوچك 60000 نفري درغرب اسپانيا) با 9 ماه
سابقه كار براي

شركت توتال روي سكو فكر
ميكنيد حقوقش چقدر بود؟



8000 يورو ثابت+ باقي مزايا و اضافات



-پزشكشون كه يك آقاي 34 ساله هندوستاني
فارغ التحصيل از بمبئي بود پايه

حقوقي 12000 يورويي داشت.



-از همه جالب تر رئيس سكو بود كه يك
فرانسوي با اصليت عرب كه حقوقش از

28000 يورو شروع ميشد.



 و البته توجه داريد كه قانون اقماري براي آنها
نيز اجرا مي شود .يعني آنها هم مثل

من تمام مدت سر كارنيستندو مرخصي زيادي دارند!


5 نظر:

حضرت خضر

خیلی تعجب نکن!
تو این مملکت یه دیپلمه از من دکتر هم بیشتر حقوق میگیره

hamed

motaasefam ke be shoma ra be ja nemiaram.va khosh halam kard sar zadane shoma.vaghti bargardam bishtar khaham danest.chakerim.

وحید

نمک رو زخم دلمون نپاش دکتر . تو این مملکت یه بچه کشاورز که تا دیروز تو میدون گوجه میفروخته الان راحت با یک دهم زمینش من و تو رو با هم میخره و می فروشه .

احسان اط

دلم کباب شد. ببین سکو همسایه یه دونه مهندس مکانیک دیگه نمی خواد( expireنشد ديگه؟) دكتر به فكر دوستات باش (: .

pouya

baba damet garm yaroo dashte az del dard mimorde vaisade hoghooghesho porsidi:))))

نظر خود رادرکادر زیر بیان نمائید