موبایل و یوتيوب و نام دین!

 


چه می کنید با دینتان؟ چرا با دین به مصاف هر چیزی می رویم ؟ چرا با نامهایی که برای مردم مقدسند


مردم را از همه نظر تحت فشار می گذارید؟ آنوقت خود به خلوت می روید  آن كار ديگر می کنید؟


زنهار ! ای مردان قدرت! اینکه امروز می کنید عواقب شیرینی ندارد اما نه برای شما که برای ایمان مردمانمان به هر آنچه که ایمان داشتند.


خودتان طنازی مسعود بهنود را بخوانید و مقایسه کنید سلطان حسین صفوی را با آقای دکتر!

4 نظر:

محمد تقی

راستش دلم برایش سوخت
نه دلسوزی به خاطر اینکه مظلوم واقع شده، که قطعا اینگونه نیست و حتما پرونده‌اش پر است از ظلم‌ها و جفاها، پرونده‌ای که باعث شده وی به این مقام برسد.
اما دیدن حقارت انسان‌ها و ضعف‌شان هیچوقت برایم خوشایند نیست. اینگونه آدم‌ها بیشتر شایسته‌ی ترحمند تا نفرت. قیافه‌اش همچون کسی‌است که از خواب پریده. یعنی اینقدر در خواب قدرت و شهوت بوده که حتی ابتدایی‌ترین اصول ایمنی برای خلاف کردن را هم رعایت نکرده، مثلا در را درست نبسته و یا در جای مناسبی کار نکرده و ...
کاش بقیه قدرت طلبان به خواب رفته نیز این صحنه‌ها را با دقت بیشتری می‌دیدند و می‌ترسیدند از روزی که رویایش هوس انگیز و فاسدشان روزی اینگونه آشفته شود.

نازافرین

جالبه که در خیابانها مانتو و روسری (همون توسری) زنهارو وجب میکنند اسمشو هم میزارن طرح امنیت اجتماعی که البته اونم واسه حال کردن و دید زدن ...
ولی جایی که برای بالا بردن سطح علمی افراد و جامعست هیچ امنیتی وجود نداره همگی میدونیم که این اولین بار نیست که اتفاق افتاده چه بسیار کسایی که از ترس ابرو صداشون در نیومده .شایدم تا چند مدت دیگه واسه دختر بیچاره حکم سنگسار صادر کنند.

پزشک 78

چی میشه گفت؟!

حضرت خضر

در جامعه سنت زده،دین برگرفته از سنت موجب حکمرانی حاکمان میشود.

نظر خود رادرکادر زیر بیان نمائید