رفتنی ها!

 


رضا رشید پور به همراه برنامه مثلث شیشه ای اش به ملکوت اعلی پیوست
ناگفته پیداست که علت این اختتام ناگهانی آنهم بلافاصله پس از برنامه علی دایی اولین نکته ای که یادآوری می کند لابی قدرتمند علی دایی است اما این فقط پوسته ماجراست، که ریشه اصلی این قطع ناگهانی را باید در شبهای سیاسی این برنامه چالشی جستجو کرد٬

افرادی که نامشان حتی در نظر سنجی برنامه برای تکرار در شب آخر آورده نشد
به خصوص منظورم 2 نفر خاص است که حضور دومی حکم پایان این تمرین انتقاد پذیری بود:
دکتر دانش جعفری، مهندس عبدالعلی زاده.
رفتنی دوم٬ نام بزرگیست که حضورش اینجا صرفا جهت یادآوری بزرگی نامش است:
بیل گیتس به صورت رسمی از کلیه مسوولیت هایش در کمپانی معظمش کناره گیری کرد:


خداحافظی گیتس۱


خداحافظی گیتس2

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن با تاخیر:

صحبت از علی دایی صرفا در حد یک شوخی و در راستای تفکرات دایی جان ناپلئونی ما ایرانیهاست

که علاقه وافری به افسانه پردازی از داستانک ها داریم هر چند میزان قدرت ایشان بیش از این داستانک هاست ولی در مورد این موضوع بخصوص همان دو نفری که به ایشان اشاره شده به همراه شیخ الشیوخ اصلاحات تیشه به ریشه رشیدپور زدند. اشاره بیش از این به این موضوع  در این اوضاع نابسامان گناهیست بس کبیر پس من را معذور داشته و اندکی از موتورهای جستجویتان کار بکشید.

5 نظر:

dr mari

من اینجوری فکر نمیکنم .. بیخود سیاسیش کردیا ؟
------------------------------------------------------------------------------------
سعید : جهت اطلاعات بیشتر به روز نامه های کثیر الانتشار مراجعه کنید،
از جمله گفتگوی شخص رضا رشید پور با روزنامه اعتماد.
هر چند اگر به اجرای رشید پور دقت می کردید استرس و ناراحتی در چهره و گفتارش کاملا مشهود بود.

crescendo

می گم این هم به سرنوشت فرزاد حسنی دچار شد !! ... ولی خب خداییش من از اون فرزاد حسنی خیلی بدم میومد از بس که زیادی اعتماد به نفس داشت و بی ادب بود .... من صحبت هاش با علی دایی رو ندیدم ، مگه چه نکته ی منفی توی این صحبت ها بوده؟

ایده

سلام. بله خبر بیل گیتس رو منم شنیدم. اونی که به جاش میاد چه دل شیری داره. همش مقایسه خواهد شد.
اخرش نفهمیدم این رشیدپورو دقیقن به چه خاطر انداختن بیرون. یعنی کدوم جمله کار بنده خدا رو ساخت

پزشک78

من فکر نمی کنم کار علی دایی باشه...هرچند افسانه هایی در مورد علی دایی نقل کرده اند اما هیچگاه این قضیه نمیتونه کار اون باشه
من چند قسمتی از برنامه رو دیدم و باید در چنین جوی به رشیدپور خسته نباشید گفت که چنین برنامه ای رو ساخت
اما فکر کنم برخی ناپرهیزی های دیگه باعث این بلا شده

محمد تقی

خوب فیروز کریمی هم به خاطر اظهاراتش در مثلث شیشه‌ای به تیر غیب گرفتار شد!

نظر خود رادرکادر زیر بیان نمائید